dinsdag 8 november 2011

National Air and Space Museum

14 september

Washington D.C.

Een kleine  impressie van ons bezoek aan het:

























Met een flight simulator ben je zelf even de piloot


Wie kan zich dit nog herinneren?

by Balloon




En dit?

Apollo Henkie was een BNN
met dit project :-))

De eerste mensen op de maan met
Neil Amstrong, Buz Aldrin en Michael Collins
meer :










 Naast het Air and  Space Museum staat het
First Nation Museum.
Dit museum is erg de moeite waard  
om te bezichtigen.
Hier zie je het leven van de Indianen
uit het verleden en heden

(musea`s zijn vrij te bezoeken)

Ook van buiten is
het gebouw  gewoon weg
schitterend om te zien!

de foto`s van het gebouw  heb ik van internet


File:National Museum of the American Indian.JPG

File:Museum of the American Indian DC 2007.jpg







Tewijl we zaten te wachten op de bus was
dit eekhoorntje  druk bezig naast mij
om wat  eetbaars te zoeken

 


  

Morgen hebben we  een rust /reisdag 
:-))
 De tour  gaat verder naar Canada.


3 opmerkingen:

  1. Boeiende logs over dit deel van USA
    En dat eekhoorntje steelt toch wel de show.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me echt een boeiend museum dat vond ik het space-centrum in Noordwijk al laat staan dit. Knappe impressie Aly en grappig dat eekhoorntje midden in de stad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zou ik ook nog wel eens willen rondkijken. Het lijkt me nog net wat meer dan Space Expo in Noordwijk.
    Hoe dan ook, de ruimtevaart blijft boeiend. Er komt een leuke periode aan met André Kuipers een half jaar in het ISS straks. :-)

    BeantwoordenVerwijderen